marți, 22 ianuarie 2008

Parere despre piese


Nu-mi voi spune parerea despre toate melodiile,ci despre care mi-am facut o parere cat de cat.Asta si datorita gusturilor mele in materie de muzica.Trebuie sa stiti ca nu sunt adeptul unui stil anume,placandu-mi  melodiile care spun ceva.Deci:
1. Dr.Frankenstein-melodie draguta,merge ascultata,vocea este foarte buna,ritm a la 70's,insa nu este cea mai cea.

2. Fairytale Story-Nicola a clacat cu melodia asta.stilul ei nu mai prinde.Merge numai pe Radio Romania Actualitati.

3. Mas conmigo-melodie antrenanta,placuta,piesa care merge foarte bine cu un show pe masura,este ceva ce nu ne-ar face de rusine.Adevarul este ca pe europeni i-am invatat cu genul asta de melodii,si asta asteapta de la noi.

4. Pe o margine de lume-desi piesa este foarte buna,nu-mi place ca este cantata in romana-italiana.Mergea mai bine in engleza,astfel nu mai era asociata cu Bocelli,iar Nico nu este cea mai potrivita pt. piesa.Cand incepe ea sa cante parca se rupe ceva.Felicitari lui Vlad Mirita,ca are voce placuta.

5. Shine-Eeeeeh,se schimba datele.Original,sound bun,voci bune,merge de Eurovision.Pacat ca nu sunt si romani in gashca lor.Ar trebui sa ne cam fie rusine ca sunt suedezi.Insa scopul scuza mijloacele,ce sa-i faci.Finalul este cam de opera,dupa ce te lasa sa crezi ca-i pop-sound.

6. Time to rise-Maya asta are o piesa bunicica,dar vocea ei este prea sugrumata spre finalul piesei.Live,ea va claca,va garantez,caci este foarte greu sa sustii notele ridicate atatea secunde.

7.When we're together-Frumos cantata,de ascultat in mod repetat,insa asta ne trebuie?Vom vedea.

8. Come this Way-Melodia iese din tipare.Este genul de rock alternativ,care prinde pe Mtv.Nu stiu insa daca va placea tuturor,pt. ca avem nevoie de puncte,si nu vad sa ne voteze foarte multi.

9.Yeke-Yeke-Da.Este buna.Are ritm antrenant,si cred ca nu are cum sa nu ii ridice in picioare pe aia din sala eurovisiunii.

10. Zamira-Nashpa....si atat.Ma asteptam la ceva extraordinar de la New Effect.

11. Run Away-Este,poate singura piesa romaneasca,ce merita sa ne duca in finala Eurovision.Cu siguranta,trebuie modificat ceva la ea,pentru ca seamana cu Coldplay.Dar este o piesa care merita trimisa.Am zis si o mai zic:este in concurenta cu Shine.

Cam atat.Melodiile care nu apar aici,inseamna ca nu mi-au placut.Sper sa alegem cu cap melodia pt. Eurovision,caci acolo nu avem sustinatori.Poate decat romanii din Spania.In rest,ne trebuie melodie frate.Altfel,se intoarce efectul Tontomondo.

Niciun comentariu: