luni, 14 ianuarie 2008

Cine este de vina?


In Oltenita se intampla un fenomen.Nimeni nu mai stie de inlaturarea zapezii,si spargerea ghetii din dreptul blocurilor si magazinelor.Desi lumea cade mai rau ca la patinoar.Cred ca sunt mai bine de 10 zile de cand s-a format gheata,si primaria nu face nimic,absolut nimic.Si cade lumea intr-o veselie.Se sparg capete,se rup maini si picioare.Daca ii zici primarului,acesta va da din umeri,cu siguranta.Dar sa arunce 3 lopeti de nisip,nu poate.Chiar ieri,mama si-a rupt mana,alunecand pe o mare de gheata,in fata unui cunoscut magazin din zona centrala a orasului.La spital,stupoare:nimeni care sa reactioneze concret.Iti pun o atela,un pansament,si atat.Apoi poti sa mori,ca cineva care sa te trateze imediat nu este.Si bineinteles,trebuie OBLIGATORIU sa bagi mana in buzunar,ca altfel trage de tine de iti mai rupe o mana,sau comportamentul,pur si simplu este inadecvat.Ma rog,asta-i o chestie care nu o discut acum.Am eu timp si de asta.Treaba este ca dupa ce am stat la coada la spital pt. o atela gipsata,a iesit si primaria pe strada mare sa arunce nisip.Degeaba.Gheata si-a facut treaba.Eu cu ochii mei am vazut cata lume era la spital din cauza ei.Parca ai zice ca Primaria si Spitalul au facut un pact de alimentare cu pacienti.Macar de ar fi intrat banii in fondul spitalului;dar nu,banii intra in buzunarele hotilor,care se numesc medici,asistente,si infirmiere.Bineinteles ca nimeni nu te forteaza sa le dai,insa comportamentul lor te face sa procedezi asa.Cine a patit-o,aproba.Iar apoi se schimba datele problemei.Asta este....data vitoare sa cascam mai bine ochii ,cand mergem pe strada,ca nimeni nu ne protejeaza,desi platim pt. asta.

Niciun comentariu: